Педагогічна практика здобувачів вищої освіти – це один з важливих етапів процесу становлення майбутнього вчителя історії. Вона є невід’ємною частиною цілісної системи підготовки студентів до професійної педагогічної діяльності і проводиться з відривом від навчання.

У 2018-2019  навчальному році педагогічну практику проходили 34 студенти 4-го курсу, які навчаються на історичного факультету за напрямом «Історія». 17 грудня 2018 року відбулася установча педагогічна конференція, на якій студенти ознайомилися із завданнями педагогічної практики, правами і обов’язками практикантів, змістом педагогічної практики, отримали зразки звітної документації. Розподіл студентів між базами практики відбувся на підставі  відповідного наказу ректора.

Кулінок Вікторія та Бехтер Дарина з своїм наставником,  учителем історії Светлою С. П. Спеціальна багатопрофільна школа  № 23 з поглибленим вивченням англійської мови.  

Наші красуні Кулінок Вікторія та Бехтер Дарина  під час проходження педагогічної практики

Практика тривала з 21 січня по 18 лютого 2019 року. Базу практики склали середні загальноосвітні заклади м. Дніпра, серед яких СЗШ № 1, 9, 10, 19, 23, 67, 81, 119, 128; НВК № 12, 33, 66; НВК – ліцей № 100, НВК – гімназія № 12; НВО № 28, 79 та СЗШ № 17 м. Павлограда; СЗШ №18 м. Новомосковська; СЗШ № 40 м. Кам’янського. Педагогічна практика розпочалася вчасно без будь-яких порушень. Упродовж першого тижня практично в усіх навчальних закладах  відбулося знайомство наших студентів із особливостями організації навчального процесу, студенти відвідували уроки, вели психолого-педагогічні спостереження у класах, за якими були закріплені в якості класного керівника. Починаючи з другого тижня в залежності від рівня  теоретичної підготовки студентів, а в деяких випадках через виробничу необхідність,  наші практиканти почали проводити уроки.

Воловоденко  Олександр після залікового уроку в 11-му класі  школи  № 81.  

21 лютого 2019 року на історичному факультеті відбулась підсумкова педагогічна конференція, у ході якої студенти практично від усіх шкіл, де вони пробували реалізувати свої педагогічні та історичні знання, поділилися враженнями з приводу отриманого досвіду проведення уроків і виховних заходів,  загострювали увагу на проблемних питання у роботі з дітьми та висловлювали власні пропозиції щодо вдосконалення організації практики. Це переважно емоційні й переповнені позитивними враженнями виступи. Навіть лунали побажання в подальшому збільшити термін педагогічної практики до 6 тижнів.

Лізогуб Валерія, Брик Юлія та Рабчевська Наталія  на загальношкільному заході до Дня памʼяті Героїв Крут. у школі № 79. 

Лізогуб Валерія, Брик Юлія та Рабчевська Наталія  під час педагогічної практики в школі.

Бородін Віктор та 6-Б клас. Селфі-інтерактив на перерві в школі № 9.   

Незабутні миттєвості практики в школі   

Найкращі виступи студентів про роботу в школі під час практики були відмічені символічними призами, де перше місце отримав Довбиш Богдан, друге місце –  Нефьодова Марина, а третє –  Лізогуб Валерія.

 

Доцент кафедри східноєвропейської історії Кабанов В. І.

Share This