Протягом лютого 2021 р. педагогічний десант студентів групи ІІ-18-1 опановував навички виховної роботи у школах міста та області.

Студенти діляться своїми враженнями від цього нового для них соціального досвіду.

Лебідь Микита:Практика проходила у школі №83 міста Дніпра. Я провів два позакласні заходи для шести- та семикласників з нагоди Дня Героїв Небесної Сотні.  Враження від практики виключно позитивне, учні не порушували дисципліну, показали гарні результати із запам’ятовування та відтворення прослуханого матеріалу.”

Захарова Лідія: ” Протягом двох тижнів, з 8 лютого по 20 лютого 2021 р., я проходила педагогічну практику у Комунальному закладі освіти  «Навчально-виховний комплекс №71 «Спеціалізована школа художньо-архітектурного напрямку-дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)» Дніпровської міської ради. Від самого початку я була прикріплена до 6 класу. Мені були надані можливості здійснити певні зобов’язання, які має виконувати класний керівник, а саме перевіряти всі щоденники мого класу, якщо треба написати зауваження, слідкувати за порядком у класі, зібрати відомості про відсутність учнів та причини їх відсутності  для того, щоб надати цю інформацію у шкільну їдальню. Також я допомагала у проведенні свята “День святого Валентина”.  Практику пройшла успішно без складнощів, історики-викладачі поставилися до мене як до молодої колеги й у всьому намагалися мені допомогти, все пояснити, відповісти на різні питання, які мене турбували.”

Левченко Дар’я:Я проходила навчально-виховну практику в НВК ТЕЛ №61. В умовах карантину загальношкільні заходи проводити заборонено. Тому школа проводити зараз локальні заходи. Наприклад, як свято Святого Валентина: кожен клас повинен був намалювати плакати, листівки до свята, які потім розміщували в залах, коридорах школи. Під час розмови з директором школи дізналася, що батьки вимушені чекати і зустрічати діток біля школи, скасовані екскурсії, але всі ці обмеження не такі страшні, як дистанційне навчання для школярів. Я дуже рада, що мені довелося провести заходи в оффлайн режимі, адже так одразу можна простежити зацікавленість класу, або виправити ситуацію, якщо дітям не так цікаво як хотілося б.  

Мені дуже сподобалося спостерігати за дітьми та спілкуватися з ними, зробила багато для себе висновків: стан дітей змінюється відповідно до погоди (дощ – більш спокійні і неуважні; сонячно – веселі, жваві, активні), після перерви діти здаються більш стомленими аніж після уроку. Різні класи сприймають краще інформацію від різних форм та методів навчання. Молодші класи (5-7) краще працюють та проявляють активність під час конкурсів та навчальних ігор. Класи (8-9), переважно, вважаються складними в школах, адже діти потрапляють в «перехідний» віковий період. З такими дітьми складніше знайти спільну мову та зацікавити до роботи. Старшим класам (10-11) подобаються обговорення та дискусії, вони більш скептично ставляться до ігор та змагань.”

Бородулін Данило:Дуже корисно проводити подібні практики, але є невеличке але. Початок практики розпочався ще у листопаді місяці у дуже несподіваній формі. Коли нам було потрібно у дуже короткий час обрати школу, та заключити певний договір на проходження практики. Що від подальшого розвитку подій, це було дуже «весело» , більшість студентів, ні мали навіть уяві, і серед них був і я. У мене були власні домисли, теорії щодо проходження. Коли отримав рекомендації щодо проходження практики, я взагалі впав в певний шок, доволі багато паперів на яких дуже багато цікавих літер, багато дуже гучних слів, і загалом нічого не зрозуміло. З цих рекомендацій довелось дуже багато відсіювати та радитись з одногрупниками, що його робити у цілому. Згодом я побудував власну схему проходження практики, тому що завдання практики є не дуже доцільними для студентів. 

Загалом хочеться продовження …”

Share This